02 mai 2011

Perle ale elevilor:

  • Calin tine de mîna mireasa care are parul lung de fericire.
  • Ea lupta sa puna mîna pe dragostea flacaului.
  •       Poetul îsi asteapta iubita ca împreuna sa cutremure o barca.
  •      Ion Creanga s-a nascut între anii 1887-1889
  •     Capitala SUA este Casa Alba.
  • ·       În caz de accident nu trebuie sa fugi de la locul faptei fiindca
victima, daca nu e lovita fatal, poate retine numarul masinii
  • ·        Antarctica este un continent alb din cauza zapezilor care nu se mai topesc odata.
  • ·        Rascoala de la Bobîlna a început pe un deal si s-a terminat în 1438
  • In cunoscuta balada "Miorita", sunt descrise cateva intamplari in care sunt implicate doi criminali, o oaie turnatoare, si un cioban ce socheaza prin prostia lui.
  • ·        Eminescu este trist pentru ca nu a reusit sa faca nimic in viata lui
  • ·        Poetul îsi asteapta iubita ca împreuna sa cutremure o barca.
  • ·        Ion Creanga s-a nascut între anii 1887-1889


                             Perle ale profesorilor:

  • ·        Voi sunteti 29 de cretini, eu sunt unul singur !
  • ·        M-am uitat de cateva ori spre voi, dar nu s-aude.
  • ·        Eu nu pot sa-mi tin orele pentru ca la voi e pauza in timpul orei mele.
  • ·        V-am jignit eu vreodata, tampitilor!
  • ·        Cand vin, sa gasesc absentii pe catedra.
  • ·        Pe asta vreau sa mi-o puneti intre paranteze(reactia)
  • ·        la ora de matematica cand unul dintre colegi a indraznit sa-i raspunda profesorului: Tu un bou de 18 ani te pui cu unul ca mine?
  • ·        Decebal, in loc sa moara, a preferat sa se sinucida

Un comentariu: